Wednesday, November 26, 2008

Apa dibenakku?

1. Melihat pada banyak blog-blog sekarang saya perhatikan bahawa untuk menulis blog seseorang itu harus ada minat, ada bahan, dan sebagainya... teman saya Rev. Lidis kata harus ada disiplin untuk memblog. Saya tidak ingat sudah berapa lama saya tidak memblog. Bukan tidaka ada apa-apa untuk ditulis cuma mungkin melibatkan disiplin.

2. Mungkin dibenak saya ialah kesibukan aktiviti gereja dihujung tahun membuatkan saya tidak ada keinginan untuk masuk dan memblog. Kalau melihat cara orang memblog mereka ada saja bahan untuk dikongsikan. Penyakit lima huruf "MALAS" harus saya tangani kalau saya mau melihat blog saya aktif.

3. Ini adalah photo blog .. bermakna saya harus masukkan gambar-gambar yang saya ambil dengan kamera saya.... hmmm ada idea sudah... mungkin saya akan buka topik-topik yang berkenaan dengan kamera Nikon...tapii.... saya jenis orang yang tidak begitu confident dengan apa yang saya lakukan... kalau ambil gambar dan kemudian melihat gambar orang lain saya rasa gambar saya tidak begitu menarik....aiya.....

4. hmm ... mungkin ini dahulu buat masa ni... nanti saja yang lain.... God bless

No comments: