Monday, November 23, 2009

Makin Malas


1. Saya makin malas atau tidak pernah mau berusaha untuk update blog ini. Kalau compare blog orang lain uiinah mantap-mantap.... idea yang tidak ada atau memang tidak pandai... anyway...

2. Dua... minggu lalu ambil gambar kahwin Christopher dan Eunice, Dua minggu kemudian... sabtu ni ambil gambar Douglas dan Adriena/Baby hehe senang cakap... dua lagi orang kahwin pada hari yang sama, pagi 1 dan waktu petang durang si Douglas...

3. hari 3, saya cuti, atas kertas lah sebab tidak pernah kunu ambil cuti, tapi menurut polisi gereja, kalau pergi untuk seminar/official conference dan urusan-urusan gereja yang keluar dari Kunak/Tawau cuti akan ditolak.... hmmm so which is which... very hard to make a difference... anyway setahu saya tahun ni 2009 saya tak pernah isi borang minta cuti... last year pun tiada..but then waktu sakit 1 bulan di hospital saya consider cuti lah tu.. walaupun Canon Lidis cakap tidak kira... jadi selamat bercuti untuk saya sendiri... kunu...

4. ada RM400 lagi saya hutang si David Kim.. belum habis bayar camera D90 saya...nah pecah rahsia... tadi nampak Samsung PL50 si Girlyen...wah tergoda juga... harga about RM650 ... mau minta tulung David Kim lagi kah??? hmmm pikir dululah...4... dah 4 tahun aku keluar dari KK....

5. tahun depan 2010 tahun kelima dalam pelayanan full time gereja....apalagi???

No comments: